niedziela, 30 marca 2014

Refuge


Mój aparat dalej czeka na naprawę, najgorsze jest to, że nie wiem ile będzie ona wynosiła… 
mam nadzieję, że to nie będzie jakaś horrendalna suma :)
 Ktoś uknuł misterną intrygę, żeby aparat się zepsuł tuż po upłynięciu okresu gwarancji.


Jestem też w trakcie rozglądania się za nowym obiektywem. Mój budżet jest jednak mocno ograniczony, 
dlatego raczej zdecyduję się na jakiś używany, ale z zaufanego źródła. 
Tylko jeszcze nie wiem gdzie takie znaleźć :D  
płaszcz - house/ bluza, legginsy - h&m/ torebka - reserved/ buty - nike

8 komentarzy:

  1. masz niesamowitą urodę!
    a zestaw świetny, wygodny, na luzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tak niska, że ta bluza jest dla mnie krótką sukienką. Damn :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam sesje na żywo ! Ha ;) Świetnie, świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było przyjść nam pomóc, bo nam nie szło!! :)

      Usuń
  5. rzeczy zawsze się psują po upłynięciu gwarancji ;) taka niepisana zasada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this look! SO cool
    And awesome blog.
    Will follow you girls from now on :)

    OdpowiedzUsuń